ترانزیت خارجی

به طور کلی، ترانزیت خارجی، یکی از مهم ترین فرآیند ها و روش های صادرات به کشور های دیگر می باشد. به دلیل این اهمیت زیاد، می بایست برای استفاده از این خدمات، شرکت و مجموعه ی معتبری را انتخاب کرده تا بتوانید با خیالی آسوده کارهای مربوط به انتقال مرسوله را به آنها بسپارید. از این رو، شرکت آذرگون ترابر، یکی از با سابقه ترین و معتبر ترین مجموعه ی ارائه دهنده خدمات حمل و نقل و ترانزیتی بوده که می توانید با خیالی آسوده، صفر تا صد مراحل را با ما انجام دهید. همچنین، برای بررسی های بیشتر و دریافت راهنمایی، می توانید با متخصصین و مشاورین آذرگون ترابر تماس حاصل نمایید.

ترانزیت داخلی

ترانزیت داخلی عبارت از آن است که کالای گمرک نشده از گمرک‌خانه مجاز به گمرک‌خانه دیگری حمل و نقل شود مثلاً حمل کالا از یک گمرک مرزی ایران به گمرک تهران.
ترانزیت کالا یا باربری ترانزیت یکی از انوع حمل کالا در بخش حمل و نقل می باشد که در اکثر مواقع حمل ترانزیتی به صورت ترکیبی حمل می گردد و حساسیت بیشتری نسبت به حمل های دیگر پیدا می کند .

آذرگون ترابر با در اختیار داشتن تیمی با تجربه و شعب و نمایندگی های فعال در بنادر و مبادی ورودی و خروجی کشور، و با دارا بودن نمایندگی های خارجی درکشورهای ارسال کننده و دریافت کننده کالا، حداکثر راهکارهای مثبت جهت تسریع در سرعت، امنیت کالا و در نهایت آرامش تجار و بازرگانان را فراهم می نمایند.
لازم به توضیح است با توجه به فعال بودن بخشهای مختلف فورواردری و کریری به صورت(زمینی، دریایی، ریلی و هوایی) این امکان را برای شما مشتریان فراهم نموده تا به راحتی کلیه عملیات مربوط به حمل محموله خود را با اطمینان از اجرای صحیح عملیات حمل با خاطری آسوده محمولات خود را به ما بسپارید.

ترخیص کالا

به کلیه مراحل و فرایندی که به منظور آزاد سازی کالاها از گمرک انجام می پذیرد, ترخیص کالا گفته می شود.
می توان برای تعریف ساده ترخیص کالا این چنین گفت که ارائه مدارک و آماده سازی جهت تسهیل در صادرات و واردات کالا به کشور را گویند. این آماده سازی شامل پرداخت هزینه های گمرکی، حمل و غیره و تحویل گرفتن محموله کالا از گمرک و ترخیص کالا به انضمام مدارک مربوطه می باشد.
در واقع پروسه ای که کالا برای ورود به کشور و یا خروج از کشور طی می کند را ترخیص کالا می نامند. بنابراین برای طی کردن این پروسه نیاز به دانش و تجربه کافی و بهره گیری از مشاورین و ترخیص کار حرفه ای است تا بتوان کارهای پروسه ترخیص را با صرف کمترین وقت و هزینه ممکن انجام داد.
توجه به نوع کالا در پروسه ترخیص برای اخذ مجوزهای لازم ضروری و مهم می باشد.
برای اینکه بتوان کالای خود را از گمرک آزاد و ترخیص کرد، باید کالا در گمرک ارزش گذاری شود. در تمام دفاتر گمرکی کالای موجود به اشکال متفاوتی ارزش گذاری می گردد، که اگر ترخیص کار با تجربه و حرفه ای باشد، به خوبی می تواند ارزش کالا را به صورت واقعی اعلام کند.
بر این اساس صاحب کالا یا نماینده قانونی او پس از تهیه و آماده سازی اسنادی که ارائه آن به گمرک الزامیست, مشخصات کالاهایی که به منظور واردات یا صادرات به انبار تحت نظارت گمرک ارسال نموده را به گمرک مربوطه اظهار می نماید. این اظهار عموما بصورت الکترونیکی و یا فیزیکی انجام می گردد.
در این زمینه تیم آذرگون ترابر می تواند نسبت به ارزش گذاری واقعی کالای شما و انجام امور ترخیص کالا با استفاده از کارشناسان مجرب اقدام نماید.

مزایا حمل هوایی

  • سرعت بالا: از جمله مهم ترین مزایای حمل هوایی سرعت بالای آن برای انتقال مرسولات در مسافت های بسیار طولانی می باشد.
  • خدمات سریع: این روش حمل و نقل خدماتی کارآمد سریع و راحت را برای مشتریان فراهم آورده است. این نوع حمل برای بارهای فاسد شدنی بسیار مناسب می باشد.
  • عدم هزینه زیرساختی: بر خلاف حمل و نقل های زمینی مانند قطار و راه آهن؛ حمل هوایی هیچ نیازی به سرمایه گذاری به منظور ساخت مسیر های تردد وجود ندارد.
  • دسترسی و مسیر آسان: در حمل و نقل هوایی هیچ گونه مانع فیزیکی وجود ندارد، در این سیستم حمل و نقل می توان برای حمل مرسولات از کشور های مختلفی بدون دردسر های گمرکی عبور کرد. وجود موانعی مانند جنگل، کوه و دریا نیز برای هواپیماها در حمل هوایی کاملا بی معنی می باشد.

حمل هوایی

صعنت حمل هوایی برای جابه جایی مرسولات مختلف به دو دسته کلی فریت بار و کارگو تقسیم می گردد.
حمل هوایی بهترین گزینه از نظر مدت زمان حمل است. دراین نوع جابجایی بسته به نوع قرارداد حمل (اینکوترمز) و مشخصات کالا (جنس ، وزن و ابعاد بسته بندی) قیمت پیشنهادی تعیین می گردد.
شرکت آذرگون ترابر با دراختیارداشتن زنجیره نمایندگان درسرتاسر جهان و همکاری با خطوط هوایی معتبر و ایمن سعی در خدمات دهی هرچه بهتر به مشتریان گرامی دارد.

حمل هوایی آذرگون ترابر

حمل دریایی

حمل و نقل دریایی یا حمل و نقل از طریق آب، حمل و نقلی است که از طریق آن مسافران، کالاها یا محموله ها از مبدا به مقصد به واسطه دریا انتقال می یابند. حمل و نقل بار از طریق دریا در طول تاریخ به طور گسترده، مورد استفاده قرار گرفته است.
حمل و نقل دریایی با هر مسافتی توسط کشتی، از طریق اقیانوس و دریاچه ها و رودخانه ها انجام میگیرد .
حمل و نقل دریایی در سراسر دنیا یکی از روشهای حمل ایمن و اقتصادی می باشد.
در این نوع حمل، انتقال کالا از طریق مبادی آسیایی و اروپایی به مقصد بنادر ایران و بالعکس قابل انجام است.
سرویس های دریایی:
● کانتینر فول (FCL)
● کانتینر گروپاژ (LCL)
● سرویس فله (Break Bulk)
● سرویس (RO-RO)
● کانتینر یخچالی

حمل و نقل دریایی

حمل زمینی

حمل زمینی یکی از روشهای جابجایی کالاهایی با حجم نسبتا زیاد است که از نظر مدت زمان انجام عملیات حمل مقرون به صرفه می باشد.
در حمل زمینی نوع بسته بندی و چیدمان از نکات مهم در محاسبه نرخ و انتخاب نوع سرویس می باشند.
شرکت آذرگون ترابر با بیش از 3 دهه تجربه و فعالیت در حوزه حمل و نقل بین المللی با دارا بودن کلیه مجوز های لازم و شعبات و نمایندگی ها در بنادر و شهرهای مختلف ایران ، کشورهای همسایه و اقصی نقاط اروپا و با بهره مندی از تعداد زیادی دستگاه کشنده و رانندگانی مجرب، متعهد و مشتری مدار به یاری خداوند و پشتیبانی شما سروران گرامی در حوزه های کریری و فرواردری در سرتاسر دنیا آماده ارائه خدمات مطلوب به صاحبان کالا و همکاران گرامی می باشد.
سرویس های زمینی:
● کامیون فول (FTL)
● کامیون گروپاژ (LTL)
● سرویس کامیون یخچالی

حمل زمینی آذرگون ترابر

خطوط حمل و نقل جاده ای و راه آهن

به دهکده وردپرس خوش آمدید. این متن تنها برای تست بخش های مختلف این قالب وردپرس است تا شما با بخش های مختلف آن  آشنا شوید. در حقیقت این متن یک نوع لورم ایپسوم یا متن آزمایشی است و معنی و مفهوم خاصی ندارد. تنها برای اینکه بتوانیم بخش های مختلف را با متن های فارسی برای شما به نمایش بگذاریم از این متن های آزمایشی استفاده میکنیم.

ادامه مطلب “خطوط حمل و نقل جاده ای و راه آهن”

حمل و نقل بین المللی و چند منظوره

به دهکده وردپرس خوش آمدید. این متن تنها برای تست بخش های مختلف این قالب وردپرس است تا شما با بخش های مختلف آن  آشنا شوید. در حقیقت این متن یک نوع لورم ایپسوم یا متن آزمایشی است و معنی و مفهوم خاصی ندارد. تنها برای اینکه بتوانیم بخش های مختلف را با متن های فارسی برای شما به نمایش بگذاریم از این متن های آزمایشی استفاده میکنیم.

ادامه مطلب “حمل و نقل بین المللی و چند منظوره”

سیستم های مدیریت انبار

به دهکده وردپرس خوش آمدید. این متن تنها برای تست بخش های مختلف این قالب وردپرس است تا شما با بخش های مختلف آن  آشنا شوید. در حقیقت این متن یک نوع لورم ایپسوم یا متن آزمایشی است و معنی و مفهوم خاصی ندارد. تنها برای اینکه بتوانیم بخش های مختلف را با متن های فارسی برای شما به نمایش بگذاریم از این متن های آزمایشی استفاده میکنیم.

ادامه مطلب “سیستم های مدیریت انبار”